Veelgestelde vragen

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

Stap 1
Vul hierboven in op welke dag en op welk tijdstip u bij ons arriveert en op welke dag en op welk tijdstip u uw auto weer bij ons komt ophalen. Klik vervolgens op 'Check beschikbaarheid'.

Stap 2
Vul uw autogegevens in. Klik vervolgens op 'Volgende stap'.

Stap 3
Vul uw reisgegevens in. Klik vervolgens op 'Volgende stap'.

Stap 4
Controleer uw gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op 'Reservering afronden'.

Stap 5
Druk uw reserveringsbevestiging af. Dit kan via onze site (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig) of door de PDF, welke u vindt als bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres.

Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Ik heb zojuist gereserveerd. Wat gebeurt er nu?

Zodra u succesvol een parkeerplaats bij ons heeft gereserveerd, verschijnt de melding 'Uw reservering is succesvol' in uw scherm. Direct daaronder bieden wij u de mogelijkheid uw reserveringsbevestiging af te drukken (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig). U vindt uw reserveringsbevestiging tevens als PDF bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres. Indien u deze mail niet binnen enkele minuten heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze onterecht als 'spam' (ongewenst bericht) is gezien en dat de mail daarom in de 'spam folder' terecht is gekomen. Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

U hoeft uw autosleutel bij ons niet in te leveren. U parkeert uw eigen auto en uw autosleutel neemt u mee.

Hoe kan ik betalen?

U kunt ervoor kiezen om online, tijdens het reserveren via onze site, te betalen met iDeal, Paypal of creditcard (MasterCard of Visa). U kunt er ook voor kiezen om ter plaatste bij onze chauffeur contant, met pin of per creditcard te betalen.

Hoe annuleer ik mijn reservering / heb ik herroepingsrecht?

U kunt tot 20 minuten van te voren kosteloos annuleren. Indien u reeds online betaalde en u wilt uw reservering annuleren, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@bestparkingschiphol.nl onder vermelding van uw reserveringsnummer. Denkt u er alstublieft aan om tevens uw bankgegevens te vermelden, zodat we het door u aan ons betaalde bedrag weer aan u kunnen retourneren.
Binnen 20 minuten van te voren (en bij no-show) zien wij ons genoodzaakt het totaalbedrag van de reservering bij u in rekening te brengen. Indien u nog niet online betaalde, dan ontvangt u een factuur op het door u aangegeven e-mailadres.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Quick Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@bestparkingschiphol.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).